Fanpage tylko dla wybranych

dodano: 
19.09.2012
komentarzy: 
0

Niektóre marki walczą o fanów w mediach społecznościowych, niektóre wręcz przeciwnie, bo przeprowadzają staranną selekcję. Grey Poupon – amerykańska marka musztardy – na Facebooku stworzyła aplikację, która „testuje” każdego nowego fana – czytamy w gazeta.pl.

Aby polubić fanpage Grey Poupon trzeba wypełnić test, który decyduje o tym, czy użytkownik zostanie przyjęty, czy nie. Zanim jednak przejdzie się do testu aplikacja pobiera informacje z facebookowego profilu: ilość znajomych, opublikowane posty, obejrzane filmy, zdjęcia. Na tej podstawie ocenia gust internaty i wydaje werdykt. W przypadku zbyt mało wysublimowanego smaku aplikacja sugeruje działania, które można podjąć, by „podciągnąć się” w tej materii.

Do tej pory stronę polubiło prawie 34 tys. osób. (kg)

Źródło:

Gazeta.pl technologie, jestem niegodny bycia fanem musztardy, Tomasz Kutera, 17.09.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin