Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
FB to narzędzie biznesowe, a nie farma fanów. „nadzieja, że to, co stworzymy, nagle rozprzestrzeni się wirusowo i dotrze do ogromnej liczby odbiorców, jest myśleniem z lat 90. to oczywiście może się wydarzyć, lecz tego typu podejście nie jest poważne w dzisiejszym planowaniu marketingowym” – stwierdził mark d’arcy, director of global creative solutions w facebooku. punktem wyjścia są cele biznesowe, a nie społecznościowe – czytamy w media i marketing online. minęły czasy, gdy celem było zdobycie dużej liczby fanów czy zbieranie pozytywnych opinii pod publikowanymi postami. pracę powinno otwierać pytanie o narzędzia, które będą pomocne w osiągnięciu biznesowych założeń. jednym z nich może być reklama mobilna na facebooku. z tej formy promocji korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale także początkujący przedsiębiorcy. owocna może okazać się także praca z agencjami social mediowymi. „zadaniem agencji social media, która tworzy kontent, jest zadbanie o dwie rzeczy: o to, by kontent był wart poznania, i miał znaczenie dla tych, do których ma dotrzeć. trzeba o to dbać w sposób systematyczny. nadzieja, że to, co stworzymy, nagle rozprzestrzeni się wirusowo i dotrze do ogromnej liczby odbiorców, jest myśleniem z lat 90” – podkreśla d’arcy. co ciekawe, w polsce oferowanie darmowego dostępu do facebooka jest dodatkiem do ofert operatorów komórkowych. nie jest to wyjątek, postępuje się tak na większości rynków rozwijających się. z marketingowego punktu widzenia jest to doskonały pomysł. pochlebia nam, że facebook staje się kołem napędowym dla rozwoju rozwiązań technologicznych” – czytamy w serwisie. (kg).
„Nadzieja, że to, co stworzymy, nagle rozprzestrzeni się wirusowo i dotrze do ogromnej liczby odbiorców, jest myśleniem z lat 90. To oczywiście może się wydarzyć, lecz tego typu podejście nie jest poważne w dzisiejszym planowaniu marketingowym” – stwierdził Mark D’Arcy, director of global creative solutions w Facebooku.
Punktem wyjścia są cele biznesowe, a nie społecznościowe – czytamy w Media i Marketing Online. Minęły czasy, gdy celem było zdobycie dużej liczby fanów czy zbieranie pozytywnych opinii pod publikowanymi postami. Pracę powinno otwierać pytanie o narzędzia, które będą pomocne w osiągnięciu biznesowych założeń. Jednym z nich może być reklama mobilna na Facebooku. Z tej formy promocji korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale także początkujący przedsiębiorcy. Owocna może okazać się także praca z agencjami social mediowymi. „Zadaniem agencji social media, która tworzy kontent, jest zadbanie o dwie rzeczy: o to, by kontent był wart poznania, i miał znaczenie dla tych, do których ma dotrzeć. Trzeba o to dbać w sposób systematyczny. Nadzieja, że to, co stworzymy, nagle rozprzestrzeni się wirusowo i dotrze do ogromnej liczby odbiorców, jest myśleniem z lat 90” – podkreśla D’Arcy.
Co ciekawe, w Polsce oferowanie darmowego dostępu do Facebooka jest dodatkiem do ofert operatorów komórkowych. Nie jest to wyjątek, postępuje się tak na większości rynków rozwijających się. Z marketingowego punktu widzenia jest to doskonały pomysł. Pochlebia nam, że Facebook staje się kołem napędowym dla rozwoju rozwiązań technologicznych” – czytamy w serwisie. (kg)