Facebook zapowiada wprowadzenie nowej aplikacji – Page Post Targeting. Wkrótce narzędzie będzie stopniowo wprowadzane na wszystkich stronach.
Odbiorcy docelowi będą dobierani na podstawie danych podstawowych, takich jak: wiek, płeć, zainteresowania, język, wykształcenie. Nowa funkcja pozwoli managerom na większą kontrolę nad tym, kto widzi posty w informacjach, dzięki dostosowywaniu treści do konkretnych odbiorców. Jednak opcja ta będzie miała ograniczenia – grupa docelowa będzie musiała liczyć co najmniej 20 osób. Przy targetowaniu może zdarzyć się, że pewne grupy użytkowników będą pomijane.
Wiele marek – tak jak Nike Woman – prowadzi oddzielne fanpage, a także zakłada strony przeznaczone dla danego kraju. Dzięki nowej opcji będzie można przesyłać informacje do różnych grup za pomocą jednej strony. Ponadto będzie można umieszczać konkretne posty na profilach wybranych użytkowników, nie ograniczając dostępu pozostałym, bo wszystkie informacje będą widoczne na stronie firmy.
Aplikacji będzie można użyć na każdej stronie, która ma więcej niż 100 fanów. (kg)