Federacja Firm Komunikacji Marketingowej

dodano: 
21.09.2007
komentarzy: 
0

Federacja Firm Komunikacji Marketingowej to nowo powstała organizacja, o której pisze Dominika Górska w Home&Market. Założycielami i pomysłodawcami Federacji są Paweł Trochimiuk prezes Partners of Promotion i ZFPR, Paweł Kastory prezes DDB Warszawa oraz przewodniczący Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, partner zarządzający TEQUILA Polska, prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego – Bartłomiej Gola. Federacja ma m.in. pozwolić na zintegrowanie środowiska marketingowego, połączenie dziedzin marketingowych – PR-u i reklamy i lepsze relacje z uczestnikami rynku, czytamy w artykule.

Sceptycznie na pomysł łączenia reklamy z PR patrzy prof. Jerzy Olędzki : „Powołanie Federacji Firm Komunikacji Marketingowej przyjmuję ze smutną pokorą, gdyż muszę pogodzić się z rynkowymi realiami biznesu. Już z przekory dodam, iż pomysłodawcy tej organizacji nie uwierzyli chyba Riesom wieszczącym koniec reklamy, której ewentualne małżeństwo z PR mogłoby jeszcze coś pomóc”. Założyciele Federacji twierdzą jednak, że: „nie ma ryzyka »sztucznego tworu«, koncentrujemy się na wspólnych celach, nie rezygnując z autonomicznego działania w ramach »własnych» organizacji”, czytamy w artykule. (ak)

Źródło:

Home&Market, Branżo- integruj się!, Dominika Górska, 01.09.2007, s.71
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin