Feedback/Hill&Knowlton dla Samsunga

dodano: 
26.09.2007
komentarzy: 
2

Feedback/Hill&Knowlton dołączył do grona agencji obsługujących Samsung Electronics Polska. Umowa została zawarta w połowie września na czas nieokreślony i dotyczy obsługi dwóch grup produktów: monitorów LCD oraz drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
Do zadań agencji należy wsparcie komunikacji marketingowej w zakresie relacji z mediami, prowadzenie PR-u produktu i działań sponsoringowych. (ak)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
28.09.2007
0:38:10
nurek
(28.09.2007 0:38:10)
Za to Krzywicki bez Samsunga będzie Krzywickim w BASFie :)
26.09.2007
15:09:20
nostalgiczna
(26.09.2007 15:09:20)
Samsung bez Krzywickiego nigdy juz nie bedzie taki sam:(
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin