„Agnieszka jest sportowcem (4. miejsce w rankingu WTA) – nie modelką czy siostrą zakonną. Jej pozycję, wizerunek i zawodową reputację budują przede wszystkim wyniki sportowe” – tak zamieszanie wokół polskiej tenisistki skomentował Bogusław Feliszek z Pressence Public Relations.
Nie sądzę, żeby wykluczenie Agnieszki Radwańskiej z grupy ambasadorów akcji „Nie wstydzę się Jezusa” po nagiej sesji zdjęciowej w gronie 21 innych sportowców dla magazynu promującego zdrowy i sportowy styl życia mogło zaszkodzić jej reputacji.
Agnieszka jest sportowcem (4. miejsce w rankingu WTA) – nie modelką czy siostrą zakonną. Jej pozycję, wizerunek i zawodową reputację budują przede wszystkim wyniki sportowe.
To, co sportowiec robi poza sportem jest wyłącznie dodatkiem – istotnym tylko, kiedy osiąga gorsze wyniki.
Agnieszka Radwańska to międzynarodowa marka, gra zawodowo w tenisa od 2005 roku. Akcja Krucjaty Młodych ma zasięg krajowy. Zyskają wyłącznie organizatorzy tej akcji, gdyż więcej osób pozna ich poglądy i dowie się o ich działaniach.
Bogusław Feliszek, Pressence Public Relations


