piątek, 19 grudnia, 2025

Fenix3 z agencją

Fenix3, firma oferująca reklamę, za której obejrzenie widzowie otrzymują wynagrodzenie, powierzyła kontakty z mediami, a także komunikację z klientami agencji Hype PR.

Do zadań agencji należy ponadto doradztwo w zakresie przygotowania strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej i pozycjonowania marki. „Czeka nas intensywna praca edukacyjna dotycząca zupełnie nowego produktu i mechanizmu jego działania. Co więcej, koncepcja oferowana przez Fenix3 gruntownie zmienia relacje pomiędzy reklamodawcą a widzem w reklamie telewizyjnej: nie mieliśmy jeszcze do czynienia z »płaceniem za patrzenie«” – mówi Ewa Cander, właściciel agencji Hype PR.

Klienta  pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia. (es)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj