Do 2 września 2025 roku do godziny 12:00 chętni mogą zgłaszać swoje oferty w odpowiedzi na ogłoszenie Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera o poszukiwaniu agencji marketingowej. Zadaniem firmy będzie obsługa instytucji w social mediach, mająca na celu zwiększenie jej zasięgu i liczby obserwujących.
Do zadań wybranego podmiotu należała będzie m.in. pełna opieka nad wszystkimi kanałami filharmonii w mediach społecznościowych, w tym: pisanie treści, tworzenie grafik, nagrywanie i montaż rolek czy prowadzenie płatnych kampanii, tworzenie tekstów promocyjnych (np. opisów koncertów) i ich optymalizacja pod SEO oraz przygotowanie kampanii sezonowej (opracowanie hasła przewodniego, plakatów, gadżetów).
W konkursie mogą brać udział agencje posiadające minimum trzyletnie doświadczenie lub w których portfolio znajduje się co najmniej jeden projekt polegający na prowadzeniu działań komunikacyjno-promocyjnych o wartości co najmniej 50 tys. zł netto. Zgłaszający się podmiot powinien dysponować zespołem składającym się z minimum trzech osób, które specjalizują się w obsłudze social mediów, tworzeniu grafik i copywritingu.
Umowa obowiązywała będzie przez 16 miesięcy. Zgłaszający się powinni wpłacić wadium w wysokości 9 tys. zł. Głównym kryterium oceny zgłoszeń jest cena.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. (ko)


