Media i Marketing donosi o finale akcji społecznej „Co to znaczy dla Ciebie”, zrealizowanej przez Brainshop U-Boot i Tratoria Dom PR. Od połowy listopada na 110 bilboardach w Warszawie i Trójmieście pokazano 10 haseł pisanych solidarycą z komentarzami ich autorów. Jedno z 10 wybranych haseł brzmi „Aktywność: Paweł, lat 19: … weź sprawy w swoje ręce, bądź wreszcie aktywny, nigdy więcej pasywny – działaj”.
Hasła na billboardach to efekt kampanii społecznej, której celem było zaktywizowanie ludzi młodych do refleksji na temat 25. rocznicy powstania „Solidarności”. Mieli oni wymyślić slogany, które obrazowałyby ich sposób postrzegania „Solidarności” . Autorzy projektu, Wojciech Błaszczyk i Maciej Obuchowicz z Brainshop U-Boot oraz Agnieszka Wojtowicz-Jach z Tratoria Dom PR, chcieli zwrócić uwagę młodych Polaków na silny przekaz mitu i ikonografii tamtych czasów. Kampania z użyciem niekonwencjonalnych narzędzi zachęcała do indywidualnych przemyśleń na temat współczesnych skojarzeń i refleksji związanych z wizerunkiem i logotypem Solidarności.


