Jeszcze tylko do końca dzisiejszego dnia, czyli do 30 lipca można wziąć udział w ankiecie związanej z badaniem trendów i wyzwań w komunikacji wewnętrznej. Projekt skierowany jest do osób, które odpowiadają w firmach za komunikację z pracownikami (badanie nie dotyczy pracowników agencji PR zajmujących się komunikacją wewnętrzną w firmach klientów). Organizatorami badania są redakcja PRoto oraz GFMP Management Consultants.
Biorąc udział w badaniu przyczynią się Państwo do powstania raportu odpowiadającego na pytania:
Jakie jest miejsce w strukturze oraz znaczenie komunikacji wewnętrznej w polskich przedsiębiorstwach?
Na czym koncentrują się i będą się koncentrować firmy w ramach komunikacji wewnętrznej?
Jakie są wyzwania, zadania i potrzeby rozwojowe osób odpowiedzialnych za komunikację?
Jakie rozwiązania w zakresie komunikacji wewnętrznej firmy stosują lub planują wdrażać?
Wyniki zostaną zaprezentowane podczas konferencji FACE 2009 – Nowoczesne strategie komunikacji a pełny raport z badania będzie dostępny w serwisie PRoto.
Zachęcamy do wypełnienia ankiety
Redakcja PRoto