Firmy nie potrafią korzystać z mediów społecznościowych

dodano: 
30.11.2009
komentarzy: 
0

Największe australijskie firmy nie potrafią wykorzystać swojej obecności w sieci portali społecznościowych. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Burson-Marsteller, o którym pisze na stronie www.theaustralian.com.au Simon Canning.

Jak zauważa cytowany w artykule dyrektor agencji Burson Marsteller Daniel Young, badanie ujawniło pewną prawidłowość – firmy, pojawiając się w mediach społecznościowych, przeważnie nie mają gotowej strategii dotyczącej ich wykorzystywania.

Wśród przebadanych 20 największych australijskich firm zdarzają się wyjątki, takie jak Telstra czy Billabong. Firmy te wykorzystują możliwości, jakie daje obecność na portalach społecznościowych, i realizują za ich pomocą strategię marketingową i komunikacyjną. Tymczasem, jak wykazało badanie, prawie połowa kont założonych na portalach społecznościowych przez największe australijskie firmy jest nieaktywna lub rzadko używana.

„Największe australijskie firmy nadal eksperymentują z portalami społecznościowymi, i przeważnie ograniczają swoją aktywność do jednego kanału komunikacji. Tylko niewielka część firm korzysta z kilku portali społecznościowych w sposób zintegrowany i zgodny z przyjętą wobec nich strategią.” – zaznacza w artykule Simon Canning.(ks)
Czytaj więcej

Źródło:

www.theaustralian.com.au
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin