Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
First PR doradza kupcom z KDT. nie ucichły jeszcze protesty sprzedawców z kupieckich domów handlowych eksmitowanych w asyście mediów i ochroniarzy, a dziennik ujawnia pr-owskie kulisy tego krwawo zakończonego wydarzenia. okazuje się, że kupcy zostali medialnie przygotowani do wydarzenia przez agencję first pr, pisze marcin zieliński. jak czytamy, agencja przygotować miała scenariusz obrony hali kdt przez kupców, który zakładał jedynie bierny opór. główną rolę odegrać miały pracujące tam kobiety. chodziło o pokazanie opinii publicznej, że miasto zabiera im miejsca pracy, pisze zieliński. co ciekawe, o przeszkoleniu kupców przez pr-owców z firsta w relacjach z mediami i przygotowaniu planu obrony hali dowiedziała się zawczasu policja, dlatego zwlekała z wysłaniem na miejsce oddziałów prewencji. autor dodaje jednak, że sytuacja wymknęła się agencji pr-owskiej spod kontroli. do bójki dołączyć mieli zachęcani do tego przez kupców kibice piłkarscy. wtedy pod kdt polała się krew, pisze dziennikarz.(ał). o kulistach współpracy first pr i kdt mówi proto szef agencji piotr czarnowski.
Nie ucichły jeszcze protesty sprzedawców z Kupieckich Domów Handlowych eksmitowanych w asyście mediów i ochroniarzy, a Dziennik ujawnia PR-owskie kulisy tego krwawo zakończonego wydarzenia. Okazuje się, że kupcy zostali medialnie przygotowani do wydarzenia przez agencję First PR, pisze Marcin Zieliński.
Jak czytamy, agencja przygotować miała scenariusz obrony hali KDT przez kupców, który zakładał jedynie bierny opór. Główną rolę odegrać miały pracujące tam kobiety. Chodziło o pokazanie opinii publicznej, że miasto zabiera im miejsca pracy, pisze Zieliński. Co ciekawe, o przeszkoleniu kupców przez PR-owców z Firsta w relacjach z mediami i przygotowaniu planu obrony hali dowiedziała się zawczasu policja, dlatego zwlekała z wysłaniem na miejsce oddziałów prewencji.
Autor dodaje jednak, że sytuacja wymknęła się agencji PR-owskiej spod kontroli. Do bójki dołączyć mieli zachęcani do tego przez kupców kibice piłkarscy. Wtedy pod KDT polała się krew, pisze dziennikarz.(ał)
O kulistach współpracy First PR i KDT mówi PRoto szef agencji Piotr Czarnowski.