Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
First PR przeszło rebranding. na początku lipca 2023 roku agencja first public relations, pierwsza agencja pr w polsce, założona przez piotra czarnowskiego, zaprezentowała efekty rebrandingu. firma ma nową stronę internetową oraz identyfikację wizualną. wygląd strony jest teraz minimalistyczny i spójny z nowym logotypem, którym agencja posługuje się od grudnia 2022 roku. w witrynie first pr prezentuje swój zakres usług oraz wartości nawiązujące do historii firmy. w ofercie agencji są profesjonalne działania komunikacyjne, a także usługa „pr-owej pierwszej pomocy”, która ma być odpowiedzią na aktualne potrzeby komunikacyjne klientów – jak wyjaśnia first pr, ten model współpracy skierowany jest do firm wymagających szybkiego podjęcia działań antykryzysowych, w których agencja się specjalizuje. to pierwsza zmiana identyfikacji wizualnej agencji od początku jej istnienia. poprzednie logo agencji. jak wspomina piotr czarnowski, w 1990 roku, podczas rejestracji agencji, wyzwaniem było wyjaśnienie urzędowi, czym jest pr. „przy kolejnej turze tłumaczeń, że chodzi o komunikację, informację, wizerunek itd. powiedziałem, że będę spotykał się z dziennikarzami i przekazywał im informacje, których potrzebują. »no widzi pan, i można to robić« – powiedziała pani urzędniczka i zarejestrowała agencję jako handel obnośny i obwoźny” – opowiada czarnowski. klaudia charzyńska, managing director w first pr, zwraca z kolei uwagę, że dzisiaj firma staje przed wyzwaniami na zupełnie innym poziomie. „tempo pracy i czas życia tematów w mediach wymagają unikalnego podejścia do public relations, które udało nam się wypracować w ostatnich latach. w morzu informacji i globalnych zmian to bardzo ważne, aby docierać do odbiorców z wartościowym i celnie skrojonym przekazem – i taki tworzymy dla naszych klientów” – mówi. „nowa identyfikacja wizualna wyraża połączenie naszego doświadczenia z otwartością na bieg zdarzeń” – dopowiada. nowe logo first pr. znak graficzny oraz strona internetowa first pr zostały zaprojektowane i stworzone wewnętrznie. first public relations działa od 1990 roku i oferuje pełną obsługę z zakresu public relations i public affairs. obecnie wśród klientów agencji są takie marki jak paramount, cnn, ringier axel springer polska czy solidigm. (mb).
Na początku lipca 2023 roku agencja First Public Relations, pierwsza agencja PR w Polsce, założona przez Piotra Czarnowskiego, zaprezentowała efekty rebrandingu. Firma ma nową stronę internetową oraz identyfikację wizualną.
Wygląd strony jest teraz minimalistyczny i spójny z nowym logotypem, którym agencja posługuje się od grudnia 2022 roku. W witrynie First PR prezentuje swój zakres usług oraz wartości nawiązujące do historii firmy. W ofercie agencji są profesjonalne działania komunikacyjne, a także usługa „PR-owej pierwszej pomocy”, która ma być odpowiedzią na aktualne potrzeby komunikacyjne klientów – jak wyjaśnia First PR, ten model współpracy skierowany jest do firm wymagających szybkiego podjęcia działań antykryzysowych, w których agencja się specjalizuje.
To pierwsza zmiana identyfikacji wizualnej agencji od początku jej istnienia.

Poprzednie logo agencji
Jak wspomina Piotr Czarnowski, w 1990 roku, podczas rejestracji agencji, wyzwaniem było wyjaśnienie urzędowi, czym jest PR. „Przy kolejnej turze tłumaczeń, że chodzi o komunikację, informację, wizerunek itd. powiedziałem, że będę spotykał się z dziennikarzami i przekazywał im informacje, których potrzebują. »No widzi pan, i można to robić« – powiedziała pani urzędniczka i zarejestrowała agencję jako handel obnośny i obwoźny” – opowiada Czarnowski.
Klaudia Charzyńska, Managing Director w First PR, zwraca z kolei uwagę, że dzisiaj firma staje przed wyzwaniami na zupełnie innym poziomie. „Tempo pracy i czas życia tematów w mediach wymagają unikalnego podejścia do public relations, które udało nam się wypracować w ostatnich latach. W morzu informacji i globalnych zmian to bardzo ważne, aby docierać do odbiorców z wartościowym i celnie skrojonym przekazem – i taki tworzymy dla naszych klientów” – mówi. „Nowa identyfikacja wizualna wyraża połączenie naszego doświadczenia z otwartością na bieg zdarzeń” – dopowiada.

Nowe logo First PR
Znak graficzny oraz strona internetowa First PR zostały zaprojektowane i stworzone wewnętrznie.
First Public Relations działa od 1990 roku i oferuje pełną obsługę z zakresu public relations i public affairs. Obecnie wśród klientów agencji są takie marki jak Paramount, CNN, Ringier Axel Springer Polska czy Solidigm. (mb)