Fleishman-Hillard dołącza do ZFPR

dodano: 
09.05.2005
komentarzy: 
0

Agencja Fleishman-Hillard została przyjęta do Związku Firm Public Relations, który obecnie zrzesza 23 firmy. Założona w 1946 roku agencja Fleishman-Hillard jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w public relations na świecie. Posiada 55 własnych biur, które działają w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Południowej Afryce. Zatrudnia ponad 2300 konsultantów, zorganizowanych w 18 międzynarodowych practice groups. „Miło nam, że możemy dołączyć do polskiego Związku Firm Public Relations. Fleishman-Hillard należy do wielu organizacji zrzeszających specjalistów PR na całym świecie. Naszym celem jest popularyzacja zasad budowania dobrej komunikacji i etycznej, profesjonalnej współpracy. Staramy się też zawsze uczestniczyć w edukowaniu rynku udostępniając wiedzę i doświadczenie, jakie Fleishman-Hillard zdobył w ciągu niemal 60 lat swojej działalności." – powiedziała Julia Kozak, Associate Director, Fleishman-Hillard. Polskie biuro agencji, kierowane przez Julię Kozak, działa od blisko trzech lat. Świadczy pełen zakres usług public relations i public affairs. Na rynku polskim agencja ma doświadczenie we współpracy z m.in. Adobe, Maxtor, RSA Security, DBM Polska, Renault Trucks, Compuware, PTC Era, VanguardMS, Emisja, Solae. „Cieszę się, że do naszego grona dołączyła agencja o międzynarodowej renomie” – powiedział Rafał Szymczak, prezes Związku Firm Public Relations. – „Jestem przekonany, że kompetencje i doświadczenie Fleishman-Hillard będą bardzo pomocne w wielu różnych działaniach Związku, a w szczególności tych, które mają na celu profesjonalizację usług PR w Polsce.”

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin