FOB: konkurs artykułów o odpowiedzialnym biznesie

dodano: 
20.01.2017
komentarzy: 
0

Artykuły poświęcone tematowi społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, opublikowane w 2016 roku mogą być zgłaszane do 7. edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności”.
Materiały można przesyłać do końca lutego przez formularz dostępny na stronie.

FOB wprowadził w tym roku nowy podział kategorii:
- artykuł prasowy – media elektroniczne i drukowane (dotyczy dziennikarzy)
- artykuł ekspercki – media elektroniczne i drukowane (dotyczy ekspertów CSR);
- artykuł tematyczny „środowisko naturalne” – media elektroniczne i drukowane (dotyczy dziennikarzy i ekspertów CSR).

„Zmiany w naszym konkursie odpowiadają zmianom zachodzącym w mediach. Kanały dystrybucji mocno się przenikają. Z tego powodu postanowiliśmy nie dzielić kategorii ze względu na miejsce publikacji, a głównym kryterium różnicującym uczynić autora/-kę materiału. Dodatkowo wprowadziliśmy także kategorię tematyczną. CSR się profesjonalizuje, zrównoważony rozwój staje elementem strategii biznesowych firm, rosną oczekiwania konsumentów i  w poszczególnych obszarach można powiedzieć o nim coraz więcej. Co roku planujemy wskazywać więc dodatkowo jeden  temat. W 7. edycji jest  to „środowisko naturalne”. Zachęcam do zgłaszania artykułów, które ukazały się w 2016 roku, były czytane i komentowane przez świat CSR-u w Polsce” - mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Nominacje mogą zgłaszać sami piszący, osoby prywatne, redakcje czy firmy. Autorzy zwycięskich artykułów otrzymują statuetki, zaś wyróżnione prace - dyplomy. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas konferencji poświęconej nowej edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, którego odsłona będzie miała miejsce 30 marca w Warszawie.

Ocena prac
Wszystkie zgłoszone artykuły podlegają ocenie eksperckiego jury, składającego się z dziennikarzy, publicystów, profesorów oraz przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Artykuły otrzymują punkty za: zgodność pracy z celem i tematyką konkursu, walory merytoryczne, kompletność i rzetelność informacji, styl, kreatywność, innowacyjność (np. odwaga podjęcia nowego/trudnego tematu).
Regulamin
Więcej informacji o poprzednich edycjach na stronie odpowiedzialnybiznes.pl. (red)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin