niedziela, 10 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFoodCare sponsorem artykułu na temat Powstania Warszawskiego na łamach The New York...

FoodCare sponsorem artykułu na temat Powstania Warszawskiego na łamach The New York Timesa

28 lipca 2018 roku, w sobotnim wydaniu The New York Timesa, ukazał się tekst sponsorowany przez polskie przedsiębiorstwo FoodCare na temat Powstania Warszawskiego – pisze portal wiadomosci.onet.pl. Artykuł jest częścią kampanii informacyjnej, której celem jest edukacja na temat polskiej historii na świecie.

„Dokładnie 74 lata temu rozpoczęło się Powstanie Warszawskie, drugie powstanie przeciwko niemieckiej, nazistowskiej okupacji, jakie miało miejsce w stolicy Polski, po powstaniu w getcie w kwietniu 1944 roku” – portal cytuje fragment tekstu, który ukazał się w The New York Timesie. Jak czytamy, artykuł sponsorowany m.in. opisuje nazistowskie zbrodnie przeciwko ludności cywilnej Warszawy oraz podkreśla, że „63 dni walki powstańców to największe ze wszystkich powstań przeciwko Niemcom w okupowanej Europie podczas II wojny światowej” – podaje źródło.

[[{“fid”:”40965″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Wpis firmy FoodCare na Twitterze”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Wpis firmy FoodCare na Twitterze”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Wpis firmy FoodCare na Twitterze”,”title”:”Wpis firmy FoodCare na Twitterze”,”class”:”media-element file-default”}}]]

Źródło: twitter.com/FoodPoland

Wiesław Włodarski, prezes rady nadzorczej firmy FoodCare, w rozmowie z portalem wiadomosci.onet.pl powiedział, że celem kampanii informacyjnej jest edukowanie obcokrajowców na temat polskiej historii. „Z moich rozmów prowadzonych z Amerykanami przez lata wynikało, że nie są im znane najprostsze fakty związane z naszą przeszłością. Dlatego zamieściliśmy taki materiał edukacyjny i dalej będziemy prowadzić takie działania, dbając, aby dobre imię Polski było rozpoznawalne na całym świecie” – wiadomosci.onet.pl cytuje wypowiedź przedsiębiorcy.

Kolejnym działaniem, będącym częścią kampanii firmy FoodCare, jest spot, w którym udział wziął amerykański sportowiec Mike Tyson – ambasador marki Black Energy Drink. Jak przyznaje Witold Włodarski w rozmowie z portalem, bokser zdecydował się wystąpić w krótkim filmie informacyjnym, gdyż prywatnie interesuje się historią i posiada dużą wiedzę na temat historii Polski. „Kiedy zwróciłem się do Mike’a z pomysłem, aby zrobić wideo o Powstaniu Warszawskim, z radością się zgodził. Wiedział dużo o tej części naszej przeszłości. Sam napisał i zredagował część filmu” – tłumaczy Włodarski w rozmowie z portalem wiadomosci.onet.pl.

Jak zauważa portal, udział Mike’a Tysona w spocie na temat Powstania Warszawskiego ma charakter społeczny i za wystąpienie w kampanii bokser nie uzyskał żadnego wynagrodzenia. (jg)

Zdjęcie główne: twitter.com/FoodPoland

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj