Forsqaure w liczbach: najpopularniejsze Lotnisko Chopina, Rynek Główny w Krakowie i... Starbucks
Forsqaure zdobywa coraz większą popularność w Polsce. Najbardziej aktywnymi użytkownikami są osoby, które powiązały swoje konto z Twitterem – wynika z badania przeprowadzonego przez MSL Group Poland Social Hive.
Forsqaure to serwis geolokalizujący, który umożliwia „meldowanie się” (check-in) w różnych miejscach oraz dzielenie się tą informacją ze znajomymi. To rodzaj miejskiej gry z lokalnymi użytkownikami. Jakie miejsca są najczęściej odwiedzane? Z raportu wynika, że są to: Lotnisko Chopina w Warszawie, Rynek Główny w Krakowie, Starbucks Coffee w Warszawie i we Wrocławiu, Lidl w Sopocie oraz IKEA w Gdańsku i Katowicach.
Najwyższe wartości procentowe pod względem liczby odwiedzanych miejsc osiągnęły takie miasta, jak: Warszawa (48 proc.), Kraków (14 proc.), Wrocław i Poznań (8 proc.). W Warszawie odnotowano najwięcej check-inów na Lotnisku Chopina (prawie 24 tys.), w Krakowie – Rynek Główny (prawie 8 tys.), we Wrocławiu – Rynek (prawie 4 tys.), zaś w Łodzi – Manufaktura (prawie 4 tys.).
IKEA, Tesco, Cinema City, Multikino oraz Empik znalazły się w pierwszej piątce najpopularniejszych marek.
Badanie odejmuje dane za sierpień 2012. (kg)