Forsqaure w liczbach: najpopularniejsze Lotnisko Chopina, Rynek Główny w Krakowie i... Starbucks

dodano: 
05.12.2012
komentarzy: 
1

Forsqaure zdobywa coraz większą popularność w Polsce. Najbardziej aktywnymi użytkownikami są osoby, które powiązały swoje konto z Twitterem – wynika z badania przeprowadzonego przez  MSL Group Poland Social Hive.

Forsqaure to serwis geolokalizujący, który umożliwia „meldowanie się” (check-in) w różnych miejscach oraz dzielenie się tą informacją ze znajomymi. To rodzaj miejskiej gry z lokalnymi użytkownikami. Jakie miejsca są najczęściej odwiedzane? Z raportu wynika, że są to: Lotnisko Chopina w Warszawie, Rynek Główny w Krakowie, Starbucks Coffee w Warszawie i we Wrocławiu, Lidl w Sopocie oraz IKEA w Gdańsku i Katowicach.

Najwyższe wartości procentowe pod względem liczby odwiedzanych miejsc osiągnęły takie miasta, jak: Warszawa (48 proc.), Kraków (14 proc.), Wrocław i Poznań (8 proc.). W Warszawie odnotowano najwięcej check-inów na Lotnisku Chopina (prawie 24 tys.), w Krakowie – Rynek Główny (prawie 8 tys.), we Wrocławiu – Rynek (prawie 4 tys.), zaś w Łodzi – Manufaktura (prawie 4 tys.).

IKEA, Tesco, Cinema City, Multikino oraz Empik znalazły się w pierwszej piątce najpopularniejszych marek.

Badanie odejmuje dane za sierpień 2012. (kg)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.12.2012
15:35:28
pytanie
(05.12.2012 15:35:28)
I co z tego? I jaka jest tego wartość, że się zameldowałem w toalecie na lotnisku, albo przy wózkach w Lidlu? Bardzo mnie to interesuje, a na sieci się nie znam, więc może ktoś mnie oświeci?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin