Fortum wybrało LoveBrands Relations

dodano: 
26.02.2020
komentarzy: 
0

Współpracę z LoveBrands Relations rozpoczęło Fortum – firma dostarczająca energię elektryczną, ciepło i chłód oraz rozwiązania pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie klienta w wybranych obszarach komunikacji korporacyjnej i public affairs. Zajmie się także realizacją wybranych eventów. Agencję wybrano w przetargu.

Z ramienia LoveBrands Relations za obsługę Fortum odpowiadają Bartosz Lewicki, szef działu korporacyjnego, oraz Milena Świątkowska, konsultantka. Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu, oraz Joanna Niemiec, wiceprezeska, będą z kolei pełnić nadzór strategiczny.

Strony nie podają pozostałych szczegółów współpracy. Wcześniej Fortum współpracowało z Partner of Promotion. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin