Forward Public Relations - nowy gracz na rynku
W styczniu działalność rozpoczęła nowa agencja – Forward Public Relations. Firma zajmie się m.in. konsultacjami i kampaniami społecznymi oraz obsługą komunikacyjną inwestycji infrastrukturalnych. Na jej czele stanął – jako właściciel i dyrektor zarządzający – były konsultant i kierownik operacyjny Lignar PR, Jacek Miciński.
Miciński specjalizuje się w obsłudze klientów sektora energetycznego i samorządów zawodowych. Pracował również dla klientów z branży TSL, prawniczej i medycznej. Od początku kariery zajmował się konsultacjami społecznymi i kampaniami budującymi poparcie dla inwestycji infrastrukturalnych. Od pięciu lat związany jest ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej, gdzie prowadzi praktyczne zajęcia z PR. Na pytanie PRoto.pl o to, czy nie obawia się otwierania firmy w dosyć trudnym rynkowo momencie, odpowiada: „W najmniejszym stopniu. Forward PR powstaje w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi, które w moim odczuciu są istotą public relations. To co oferujemy, jest w mniejszym stopniu wrażliwe na koniunkturę. Klientom pomagamy budować długotrwałe relacje z szeroką grupą interesariuszy, którzy wpływają na ich funkcjonowanie: od polityków, poprzez społeczności lokalne, dziennikarzy, na ekspertach kończąc. Współpracujemy z tymi, którzy wiedzą, że krótkoterminowa sprzedaż czy ekwiwalent reklamowy nie są wskaźniki sukcesu w PR. Ponieważ stale rośnie liczba takich klientów, zdecydowałem się stworzyć FORWARD PR”. (es)