.

 

Francuzi wygrywają przetarg ARR za 21 mln zł

dodano: 
14.06.2012
komentarzy: 
0
Agencja Rynku Rolnego rozstrzygnęła przetarg dotyczący kampanii promocyjnej „Trzy znaki smaku”. Zwycięska okazała się oferta międzynarodowej agencji marketingowej Sopexa, z siedzibą w Paryżu, opiewająca na kwotę 21,3 mln zł.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie zaplanowanie i przeprowadzenie trzyletniej kampanii promującej unijny system oznaczeń jakości żywności.

Poza Sopexą do przetargu zgłosiła się agencja Media Group (zaproponowana cena kampanii to 21,3 mln zł) oraz trzy konsorcja: Maxus Warszawa z Platige Image (oferta za 20,8 mln); Legend Group wraz z MEC oraz On Board PR (również 20,8 mln); Ecorys Polska z Leo Burnett i Starcom (21,2 mln).

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowało jednak nie tylko wynagrodzenie agencji i koszt działań bezpośrednich (40 proc. punktów),  ale także efektywność kosztowa (30 proc.) oraz ocena linii kreacyjnej oraz spójności komunikacji (po 15 proc.). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin