Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Frisco.pl z agencją. e-supermarket w polsce rozpoczął współpracę z cluepr. agencja będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wsparcie pr nowej platformy komunikacji marki „nie idź na zakupy”, która ma zachęcać klientów do zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach. do zadań agencji należą: prowadzenie biura prasowego, koordynacja akcji niestandardowych i działania z blogerami. ze strony agencji projekt koordynują: marta drogosz, aleksandra wysocka i agnieszka ciesek z działu lifestyle&brand pr w cluepr. po stronie frisco.pl za działania odpowiada maria najda. umowa została zawarta na rok. klienta pozyskano w wyniku przeglądu ofert. (mw).
E-supermarket w Polsce rozpoczął współpracę z CluePR. Agencja będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki „Nie idź na zakupy”, która ma zachęcać klientów do zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach.
Do zadań agencji należą: prowadzenie biura prasowego, koordynacja akcji niestandardowych i działania z blogerami. Ze strony agencji projekt koordynują: Marta Drogosz, Aleksandra Wysocka i Agnieszka Ciesek z działu Lifestyle&Brand PR w CluePR. Po stronie Frisco.pl za działania odpowiada Maria Najda.
Umowa została zawarta na rok. Klienta pozyskano w wyniku przeglądu ofert. (mw)