.

 

„Wszystko po 4 tysiące”. Powstał sklep w ramach kampanii Fundacji ERBUD

dodano: 
13.04.2023
komentarzy: 
0

W kwietniu 2023 roku Fundacja ERBUD wystartowała z kampanią społeczną „Wszystko po 4 tysiące”.

Jej celem jest zachęcenie społeczeństwa do wsparcia wychowanków domu dziecka, którzy po opuszczeniu placówki dostają jednorazową zapomogę w wysokości zaledwie 4 tys. zł. 

W ramach kampanii fundacja utworzyła fikcyjny sklep online, w którym wszystko kosztuje właśnie 4 tys. zł. „Wystawione” na sprzedaż produkty to m.in. laptop, wycieczka do Paryża czy telefon. Po kliknięciu w dany produkt użytkownik zostaje przekierowany na stronę organizacji, gdzie ma możliwość wpłacenia cegiełki w ramach wsparcia podopiecznych fundacji. 

Pomysł sklepu internetowego powstał po przeprowadzeniu sondy ulicznej, w ramach której przechodnie byli pytani o to, na co przeznaczyliby 4000 zł, gdyby dostali taką kwotę w prezencie. Produkty oferowane na stronie to te wskazane przez respondentów sondy. (zd)

Źródło: YouTube/ERBUD

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin