.

 

Fundacja Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej wybrała Good One PR

dodano: 
20.08.2020
komentarzy: 
0

W lipcu 2020 roku Good One PR rozpoczęło współpracę z Fundacją Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej, której celem jest edukowanie na temat odpowiedzialnego posługiwania się środkami pirotechnicznymi oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku branży. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, wsparcie działań edukacyjnych Fundacji, opracowanie i realizację strategii komunikacji, pozycjonowanie eksperckie oraz dbanie o pozytywny wizerunek branży pirotechnicznej.

Ze strony Good One PR działania na rzecz klienta koordynuje Michał Zębik, PR Account Manager, przy wsparciu Kamili Zawadzkiej, PR Assistant.

Klient sam zgłosił się do agencji. Strony nie podają pozostałych szczegółów współpracy. Poprzednio za działania PR dla Fundacji odpowiadała agencja Core PR. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin