Gadzinowski w Agito

dodano: 
11.01.2008
komentarzy: 
0

Jacek Gadzinowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Agito. Głównym jego zadaniem ma być opracowanie i wdrożenie optymalnego modelu komunikacji marketingowej firmy, budowanie świadomości marki Agito oraz prowadzenie działań z zakresu public relations, również w kontekście zbliżającego się debiutu firmy na GPW.

Gadzinowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Karierę zawodową rozpoczął w 1998 r. jako pracownik agencji reklamowej oraz dziennikarz w pismach i wortalach internetowych poświęconych elektronicznej rozrywce. Później kontynuował ją w obszarze koordynacji komunikacji marketingowej i public relations w Onet.pl (brand Play It, grupa ITI) oraz w Cenega Poland.

W 2004 rozpoczął pracę w Polskiej Telefonii Cyfrowej, gdzie jako senior buyer zajmował się zakupami w kanałach ATL, Internet oraz media. W 2006 objął stanowisko brand managera marek Era Biznes oraz Blueconnect, był odpowiedzialny za koordynowanie działań komunikacyjnych oraz wspieranie negocjacji przy produkcjach filmowych i zakupach praw autorskich.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin