.

 

Galerie handlowe stawiają na długofalowe działania PR-owe

dodano: 
13.03.2013
komentarzy: 
0

Już na etapie budowy centrum handlowego należy pomyśleć o działaniach komunikacyjnych. „Bliżej otwarcia rozpoczyna się komunikację związaną z uruchomieniem obiektu, podkreślającą wizerunek centrum wśród przyszłych klientów i jego unikalne walory” – twierdzą Urszula Matej-Bil oraz Aleksandra Kwiatkowska, dyrektorki agencji Questia.

Najlepszym rozwiązaniem dla inwestorów jest długofalowa współpraca z agencjami PR-owymi. „Umowy o współpracy powinny być zawierane długofalowo, minimum na jeden rok z możliwością przedłużenia, ponieważ dopiero po takim okresie możemy mówić o pierwszych widocznych efektach działań komunikacyjno-wizerunkowych” – mówi Monika Paduch, dyrektor Orchidea PR.

To, co jest istotne w strategii komunikacyjnej to stworzenie odpowiedniego przepływu informacji. Może to pozytywnie wpłynąć na relacje z najemcami. „Ważne jest utrzymanie dobrego przepływu informacji – tak żeby zarówno potencjalni najemcy, jak i klienci mieli najświeższe informacje na temat realizowanej inwestycji” – podkreśla Dagmara Dzikiewicz, przedstawicielka GlobalBrand Institute. Zaś na etapie promowania nowo powstałej galerii są relacje z mediami, które najlepiej powierzyć agencjom PR. Nie tylko zajmą się współpracą z mediami, ale także komunikacją z najemcami, community relations, sponsoringiem, CSR a także eventami. Ponadto warto zainwestować w media społecznościowe, które urozmaicają komunikację oraz ułatwiają dotarcie do grupy docelowej taniej i szybciej. (kg)

Źródło:

Magazyn Galeriehandlowe. pl Almanach Inwestycji Handlowych, Kulisy PRomocji, Natalia Rączka, Joanna Kulak
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin