.

 

Garwolińska: Gdybym była akcjonariuszem, natychmiast sprzedałabym akcje tej spółki

dodano: 
16.04.2013
komentarzy: 
0

„nc+ wykazała się ogromną arogancją – stwierdziła, że klienci łykną, cokolwiek im się poda. A potem, gdy pojawił się kryzys, popełniono błędy komunikacyjne” – powiedziała Anna Garwolińska w rozmowie z Rzeczpospolitą. W innym materiale dziennika czytamy, że sprawą zainteresował się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Garwolińska, mówiąc o błędach komunikacyjnych nc+, zwraca uwagę na: „brak pokory, brak zrozumienia, załatwianie wszystkiego na ostatnią chwilę, brak wyprzedzających badań konsumenckich, rozpoczęcie komunikacji o parę miesięcy za późno” i niedocenienie siły mediów społecznościowych. Zlekceważenie Internetu to według niej największa porażka operatora. „Zapomniano o podstawie marketingu: zapytaj klienta, czego by chciał, a potem mu to dostarcz” – mówi i zaznacza: „Ludzie doskonale znali swoje potrzeby, a produkt nie był rewolucyjny”. Na pytanie, co teraz, Garwolińska odpowiada: „Teraz, nawet po przeprosinach i po zmianie cen pakietów, doprowadzenie do sytuacji, w której produkt będzie akceptowany, musi być po pierwsze: kosztowne (bo firma musi wprowadzić różnorakie ulgi, żeby ludzie chcieli po raz kolejny umowy z nimi podpisać), a po drugie – długotrwałe”. Przeprosiny zdaniem specjalistki ds. zarządzania kryzysowego padły za późno i teraz to nic innego, jak „wyłącznie grzeczność”. Poza tym takie działania oznaczają, że „tak naprawdę nie było żadnej strategii”. „Gdybym była akcjonariuszem, natychmiast sprzedałabym akcje tej spółki”.

W materiale Piotra Mazurkiewicza czytamy z kolei, że sprawą zainteresował się UOKiK. Jego stanowisko jest jednak stanowcze. „Doceniamy obecnie działania spółki w stosunku do konsumentów. Dochodzi do nich jednak późno i, czemu nie można zaprzeczyć, w odpowiedzi na presję strony konsumentów i podjęte przez nas działania” – podkreśla Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes UOKiK. I dodaje, że z analizy Urzędu wynika, że przy wprowadzeniu oferty nc+ popełniono błędy. Za niedopuszczalne uznaje jednostronną zmianę umowy, w tym ceny i oferty programowej telewizji. Decyzja UOKiK ma być gotowa pod koniec miesiąca. (es)

Rzeczpospolita, Nc+ wykazała się ogromną arogancją, Rozmowa z Anną Garwolińską, Agnieszka Kalinowska, 13.04.2013/ Rzeczpospolita, Przeprosiny i nowa oferta to dla klientów za mało, Piotr Mazurkiewicz, 13.04.2013

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin