Gazprom i Kreml chcą poprawić wizerunek

dodano: 
08.02.2007
komentarzy: 
0

O planowanych przez przedsiębiorstwo Gazprom działaniach PR i lobbingowych można przeczytać na portalu prwatch.org. Rosyjski gigant gazowy planuje rozpoczęcie kampanii public relations, która ma poprawić jego wizerunek nadszarpnięty przez odcięcie dostaw surowca na Ukrainę w 2006 i Białoruś w 2007 roku. Portal, powołując się na doniesienia Kommersanta, informuje o negocjacjach pomiędzy Gazpromem a m.in. agencją Hill&Knowlton.
Planowany 3-letni kontrakt ma być wart 11 milionów dolarów. Jak informuje portal, Kreml planuje także inną kampanię, która ma podnieść jego wiarygodność i poprawić jego wizerunek na Zachodzie. Na tzw. krótkiej liście agencji wymienia się m.in firmy Hogan&Hartson, Weber Shandwick, Burson Marsteller oraz Hill&Knowlton. (psp)

Źródło:

www.prwatch.org
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin