Gdańskie Spotkania w toku

dodano: 
22.10.2004
komentarzy: 
0

Gdańskie Spotkania Public Relations ściągnęły do Gdańska blisko 100 specjalistów Public Relations z całej Polski i gości z zagranicy. Wszystkich zebranych powitał Rektor Politechniki Gdańskiej prof. Janusz Rachoń. W pierwszym dniu obrad wystąpili prelegenci z bardzo różnorodnymi tematami - myślą przewodnią było „jak prowadzić profesjonalne działania PR w instytucjach, które świadczą tak nietypowe - decydujące o dobrym funkcjonowaniu społeczeństw usługi”. Jako pierwszy wystąpił Marek Rybarczyk z prezentacją pod przewrotnym tytułem „Pod górkę, ale do przodu” o kampaniach społecznych i trudnościach z koordynacją budżetów działań PR w procesach inwestycyjnych. Kolejnym referentem była Valerie Anne Lencznar, PR manager ds. komunikacji w Dyrekcji ds. Europy Kontynentalnej przedstawiając zasady PR w grupie EDF. Podobne problemy poruszył Andrzej Drzycimski w wystąpieniu zatytułowanym „Tyle motywacji ile informacji”. O problemach prowadzenia działań PR w szkołach wyższych mówiła Ewa Hope, pokazując najczęściej popełniane przez uczelnie błędy. Rzecznik prasowy Elektrociepłowni Wybrzeże SA - Swietłana Reszka mówiła o projekcie działań „Firma społecznie odpowiedzialna”, natomiast Małgorzata Przybylska, rzecznik prasowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, przekonywała o konieczności działań relacji inwestorskich. Podsumowaniem obrad było wystąpienie redaktora naczelnego miesięcznika Brief Grzegorza Kiszluka o projekcie wspierania działań promocyjnych na rzecz regionów – „Brief for Poland”.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin