sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościGdy plotka nie wystarcza

Gdy plotka nie wystarcza

„Komunikacja wewnętrzna prowadzona nieumiejętnie lub przez nieodpowiednie osoby może stać się największym wrogiem zaufania pracowników do przełożonych” – pisze w najnowszej ProKREACJI Marta Karasek. W artykule określa, czym są, a czym nie prawidłowo prowadzone działania komunikacyjne kierowane do pracowników, a także przedstawia zasady ich planowania. Jej zdaniem „Lekceważenie opinii ludzi może doprowadzić do spadku motywacji, wysokiej rotacji pracowników, niskiej produktywności, obniżenia jakości obsługi klienta i innych, jeszcze poważniejszych problemów”.

Karasek podkreśla znaczenie spójności komunikacji wewnętrznej z zewnętrzną i jej umiejscowienia wysoko w strukturze firmy. W podsumowaniu przyznaje, że dobrze przygotowany plan jest jedynie wstępem, a „prawdziwą sztuką jej wprowadzenie w życie, zmobilizowanie kadry zarządzającej do otwartego dialogu i przekonanie jej do znaczenia komunikacji wewnętrznej”. (psp)


W najnowszym numerze ProKREACJI ponadto:
– o różnych aspektach imprez integracyjnych i o tym, czy pracownicy na pewno chcą w nich uczestniczyć można przeczytać w artykule Agnieszki Gorczycy „Imprezy integracyjne – za i przeciw”;
– o zasadach reklamy społecznej pisze Monika Pazik w artykule „Perswazja w imię dobra, czyli o reklamie społecznej”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł