Gdy prasa nie jest życzliwa

dodano: 
24.02.2006
komentarzy: 
0

Ekspert Pulsu Biznesu, Monika Jasłowska z On Board PR, odpowiada na pytania związane z reagowaniem na nieprawdziwe wiadomości zamieszczane przez prasę. Jasłowska zwraca uwagę, że błędne informacje bardzo rzadko są efektem złej woli dziennikarza. Najczęściej nieścisłości wynikają z niedostatecznej wiedzy, a czasem jego niedbałości oraz wykorzystania niewiarygodnych źródeł.
Jasłowska radzi, jak rozwiązywać kłopotliwą z punktu widzenia PR sytuację. Autorka nie jest zwolenniczką konfrontacji ani sformalizowanego dialogu z powoływaniem się na regulacje prawne. Doradza raczej rozmowę z dziennikarzem, dostarczenie mu potrzebnych informacji, dokumentów na temat swojej firmy, jej osiągnięć, planów. Takie spotkanie, zdaniem autorki, może być dobrą okazją do zaprezentowania przedsiębiorstwa. 

Źródło:

Puls Biznesu, Jak reagować na prasową napaść, Monika Jasłowska, 22.02.06, s.26
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin