poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościGdy prasa nie jest życzliwa

Gdy prasa nie jest życzliwa

Ekspert Pulsu Biznesu, Monika Jasłowska z On Board PR, odpowiada na pytania związane z reagowaniem na nieprawdziwe wiadomości zamieszczane przez prasę. Jasłowska zwraca uwagę, że błędne informacje bardzo rzadko są efektem złej woli dziennikarza. Najczęściej nieścisłości wynikają z niedostatecznej wiedzy, a czasem jego niedbałości oraz wykorzystania niewiarygodnych źródeł.
Jasłowska radzi, jak rozwiązywać kłopotliwą z punktu widzenia PR sytuację. Autorka nie jest zwolenniczką konfrontacji ani sformalizowanego dialogu z powoływaniem się na regulacje prawne. Doradza raczej rozmowę z dziennikarzem, dostarczenie mu potrzebnych informacji, dokumentów na temat swojej firmy, jej osiągnięć, planów. Takie spotkanie, zdaniem autorki, może być dobrą okazją do zaprezentowania przedsiębiorstwa. 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj