czwartek, 12 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościGdzie są Lidl i Biedronka? W ponad 75 proc. w mediach społecznościowych

Gdzie są Lidl i Biedronka? W ponad 75 proc. w mediach społecznościowych

Można dysponować wielkim budżetem na reklamę, być w gronie kluczowych polskich pracodawców, osiągać najwyższą sprzedaż, a rozgłos zdobywać… w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że średnio 90 proc. publikacji o popularnych dyskontach i hipermarketach pojawia się w internecie, w czym duży udział mają wpisy na Facebooku. Użytkownicy regularnie wzmiankują nazwy sklepów również w tak egzotycznych wydawałoby się miejscach jak forum.wizaz.pl.  Co więcej, w sieci trwa walka na żelki – między  ofertą Biedronki a Tesco.

Więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj