GetHero z większym zarządem

dodano: 
09.05.2022
komentarzy: 
0

Z początkiem maja 2022 roku do zarządu agencji influencer marketingu GetHero dołączyły dwie osoby – dotychczasowa dyrektor operacyjna Alicja Stefaniak oraz dyrektor handlowy Łukasz Walczak. Wspólnie będą odpowiadać za prowadzenie bieżącej działalności firmy, strategiczny rozwój jej kompetencji oraz rozbudowę sieci talentów.

Dotychczas zarząd GetHero był dwuosobowy i składał się z założycieli agencji Tobiasza Wybrańca i Pawła Kowalczyka. Powiększenie tego grona to efekt zmian w strukturze wrocławskiej firmy – wcześniej kilku menedżerów awansowało w agencji, utworzono także specjalny dział poświęcony mikroinfluencerom.

Alicja Stefaniak stanowisko dyrektor operacyjnej w GetHero objęła w 2017 roku. Do agencji przeszła z grupy L’Oreal Polska. Ma ponad 12 lat doświadczenia w branży marketingu i reklamy, które zdobywała m.in. w MediaCom oraz Havas Media, gdzie tworzyła strategie mediowe i kampanie digital dla takich marek jak Sony, Intel, Danone, Universal czy EA Games.

Łukasz Walczak w GetHero także pracuje od 2017 roku – jako dyrektor handlowy i lider zespołu sprzedaży. Ma ponad 12 lat doświadczenia w swojej profesji. Wcześniej był dyrektorem handlowym warszawskiego Radia Kolor, gdzie kierował działaniami m.in. dla Samsunga, Danone, Philips, IKEA czy Hasbro. Zajmował się również współpracą z domami mediowymi i agencjami. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin