GetHero przepytało kilka tysięcy polskich użytkowników TikToka

dodano: 
30.01.2019
komentarzy: 
0

Z TikToka (do niedawna Musical.ly), aplikacji społecznościowej umożliwiającej oglądanie i publikowanie krótkich filmów, korzystają w Polsce głównie dziewczęta w wieku 13-15 lat – wynika z badania ankietowego na grupie niemal czterech tysięcy osób, które przeprowadziła agencja influencer marketingu GetHero. Firma dowiedziała się, że ponad 80 proc. przebadanych tiktokerów korzysta z serwisu już ponad rok, a o jego istnieniu ponad połowa dowiedziała się od znajomych.

Raport pozwala poznać szczegóły dotyczące m.in. demografii respondentów, powodów, dla których korzystają z aplikacji czy rodzajów ulubionych treści w TikToku. Wielu młodych Polaków (69 proc. badanych) korzystających z TikToka jest twórcą własnych filmów, a 34 proc. korzysta z serwisu ponad dziesięć razy dziennie – wynika też z badania. Jego autorzy zapytali też, z jakich innych platform społecznościowych korzystają tiktokerzy. „Część użytkowników (…) jest obecna również na Instagramie, dlatego planując kampanię, warto myśleć o tych platformach jako komplementarnych” – radzi agencja GetHero.

Wyniki dostępne są na stronie. (mp)

O badaniu:

Badanie przeprowadzono za pośrednictwem ankiet komputerowych w dniach 6-11 grudnia 2018 roku na grupie 3811 respondentów.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin