sobota, 28 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościGigant traci zaufanie

Gigant traci zaufanie

Portal app.com zamieszcza artykuł na temat wizerunku koncernu BP. Naftowy gigant od kilku lat prezentował się jako firma przyjazna środowisku, koncentrująca się na kwestii ograniczenia globalnego ocieplenia i wspieraniu alternatywnych źródeł energii (kampania „Beyond Petroleum”). Jednak image firmy ucierpiał w wyniku serii katastrof – m. in. wybuchu w teksańskiej rafinerii BP oraz uszkodzenia rurociągu na Alasce z powodu zaniedbań koncernu.
Jak zauważają komentujący sprawę specjaliści, pozycjonowanie BP było dość ryzykowne – koncern mógł stracić w wyniku katastrofy ekologicznej dużo więcej niż jego konkurenci, którzy mniej koncentrują się na podkreślaniu swego zaangażowania w ochronę środowiska. I tak też zapewne się stanie, gdyż zaczną się prawdopodobnie wycofywać inwestorzy do tej pory przyciągani ekologicznym wizerunkiem BP.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj