.

GlaxoSmithKline Pharmaceuticals i Ciba Vision w gronie klientów Sensors

dodano: 
18.04.2006
komentarzy: 
0

Agencja Sensors rozpoczęła współpracę z GlaxoSmithKline Pharmaceuticals oraz Ciba Vision. Agencja zajmie się relacjami z mediami oraz współpracą z ekspertami dla obu klientów. Umowy zostały podpisane na rok z możliwością przedłużenia. Agencja została wybrana na drodze przetargów.
W wyniku pozyskania nowych projektów agencja wyodrębniła ze swej struktury siedmioosobowy dział pracujący wyłącznie dla firm z branży farmaceutycznej. Zarządza nim Janusz Berger, Account Director. W zespole powstały dwie grupy - do obsługi marek OTC i marek etycznych. Pierwszy zespół jest prowadzony przez Elżbietę Katarzyńską (Account Manager, od roku w agencji) i obsługuje marki US Pharmacii (m.in. Apap, Ibuprom) oraz Ciba Vision. Drugi zespół pracuje na rzecz marek etycznych z portfolio Glaxo Pharmaceuticals i Sanofi-Aventis. Działem leków etycznych (leków na receptę) zarządza Anna Jakubowska (Senior Account Manager, w agencji od kwietnia br.).

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin