Glenmorangie z agencją Discover Golf

dodano: 
17.05.2013
komentarzy: 
1

Agencja marketingu sportowego Discover Golf przygotowuje działania wizerunkowe związane z tematyką golfową dla marki whisky single malt Glenmorangie, sponsora turnieju The Open.

Agencja odpowiada za stworzenie platformy komunikacyjnej, wdrożenie strategii PR, sponsoring wydarzeń golfowych oraz media relations. W zakresie działań PR niezwiązanych z golfem Discover Golf będzie współpracować z agencją doradztwa wizerunkowego Consulting & More. Klienta pozyskano w przetargu (brały w nim udział 3 agencje). Umowę podpisano do końca 2013 roku. Klient korzystał już wcześniej z usług PR (PR Premium i Ciszewski PR). (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
19.05.2013
12:12:25
DG?
(19.05.2013 12:12:25)
Co to za agencyjka, ktoś zna ten tworek? Discover golf?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin