Gminy i samorządy promowane

dodano: 
02.11.2004
komentarzy: 
0

Rzeczpospolita pisze, że reklamowe katalogi, informatory gospodarcze w kilku językach, ulotki, gadżety, prezentacje na CD stanowią normę w promocji miast i gmin. Standardem jest także na bieżąco aktualizowana strona internetowa w kilku językach. Tomasz Banel, naczelnik Wydziału Polityki Gospodarczej Urzędu Miasta Gdyni, uważa, że „teraz, gdy promocje i reklamy miast nie są już nowością, liczy się pomysłowość". Autor artykułu „Samorządy polują na inwestorów" opisuje pomysły na zdobycie inwestorów i przyciągnięcie turystów realizowane między innymi przez Gdynię, Gdańsk, Poznań oraz Łódź. „Nakłady na promocję bardzo często są traktowane jako wydatki miasta, a to inwestycja, która kiedyś z naddatkiem się zwróci” - twierdzi Tadeusz Deszkiewicz, dyrektor Biura Promocji Miasta Warszawy.

Źródło:

Rzeczpospolita, Gminy polują na inwestorów, 02.11.2004, s. 1; Samorządy polują na inwestorów, 02.11.2004, s. B1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin