Good One PR dla Kogifi

dodano: 
27.03.2018
komentarzy: 
0

Good One PR w lutym 2018 roku rozpoczęło współpracę z akceleratorem start-upów Kogifi. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii wprowadzenia na polski rynek projektu spółki – polskiego asystenta głosowego opartego na algorytmie sztucznej inteligencji.

Do zadań Good One PR należy całościowa obsługa działań komunikacyjnych projektu: prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, a także doradztwo wizerunkowe i reklamowe. Grupa marketingowa Good One, do której należy agencja, odpowiada za stworzenie nazwy oraz identyfikacji wizualnej asystenta głosowego, a także rekomendacje działań marketingowych.

Działania po stronie Good One PR prowadzą Krzysztof Rojek, Junior Account Executive, oraz Ewelina Puławska, Senior Account Manager.

Wcześniej agencja współpracowała z innym start-upem, Coders Center, z którym związani byli założyciele Kogifi – Tomasz Gibas, Jakub Koba i Maciej Ossowski. Właściciele Kogifi powierzyli więc Good One PR swój nowy projekt.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Good One PR i Kogifi korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mf)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin