środa, 10 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościGoogle szkoli agencję PR

Google szkoli agencję PR

Google uczy pracowników londyńskiej Good Group Relations, jak korzystać z jego narzędzi kreatywnych i wspomagających planowanie. To pierwszy taki przypadek w historii – informuje Holmes Report.

Co z tego ma agencją? Według managementu Good Group Relations pracownicy firmy zyskają kompetencje, które do tej pory miały agencje kreatywne czy domy mediowe. Podczas trzymiesięcznego programu 15 pracowników agencji przejdzie przez warsztaty kreatywności, sesje planowania i pełne szkolnie z produktów analitycznych Google.

Zyskać ma też samo Google, dla którego otwiera się nowy rynek. Po pierwsze dzięki projektowi ma zyskać wstęp i zbudować relacje w świecie agencyjnego PR-u. Internetowy gigant chce także zaprezentować swoje produkty jako użyteczne narzędzia wspierające kreatywność, a nie jedynie przedmiot zainteresowania analityków. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj