Jak wynika z badania Forrester Research, Google + w Stanach ma tyle samo użytkowników co Twitter. Okazuje się, że gigant nie jest, jak go niektórzy nazywają „wymarłym miastem” – czytamy w adweek.com.
22 proc. badanych przyznało, że odwiedza Google+ co miesiąc. To tyle samo procent, co w przypadku Twittera. Jednak trzeba przyznać, że nadal topowym serwisem jest Facebook (72 proc. wskazań przez ankietowanych). Jak podkreśla Nate Elliott z Forrester Research, Google+ nie zdominował serwisu Zuckerberga, ale nie oznacza to, że powinien być pomijany przez marketerów. Analityk stwierdza nawet, że każdy z nich powinien tam się znaleźć.
Badanie wykazało także, że marki obecne w Google+ maja więcej fanów niż w YouTube’ie, Pintereście czy Instagramie – czytamy w serwisie. Ponadto zarząd serwisu twierdzi, że ma ponad 200 mln użytkowników miesięcznie, a to mniej niz w przypadku Twittera (240 mln).
Forrester Research przebadało 60 tys. osób. (kg)


