.

 

Gorąca linia w PKO BP

dodano: 
12.09.2013
komentarzy: 
1

PKO BP od weekendu odpiera na Facebooku zarzuty oburzonych klientów. Bank zmienił system informatyczny kont Inteligo, ale w wyniku błędu wielu użytkowników ma problem z kontrolowaniem swoich kont i narzeka na znikające z nich pieniądze. Sprawę opisuje gazeta.pl.

W wypowiedzi dla portalu Karolina Tomczyk z PKO BP, stwierdziła, że cała sytuacja związana jest z przeciążeniem systemu, który nie funkcjonował w sobotę i niedzielę. Po jego ponownym uruchomieniu, kiedy zaksięgowane miały zostać wszystkie zaległe transakcje, klienci zaczęli licznie logować się na swoje konta, co zablokowało system. Przedstawicielka banku zapewniła, że wszystkim poszkodowanym klientom, którzy zgłoszą błędne obciążenia, pieniądze zostaną zwrócone w kilka godzin.

Według Tomczyk są to jednostkowe przypadki. Infolinia banku podaje jednak komunikat o niepoprawnym funkcjonowaniu systemu i próbach rozwiązania zaistniałych problemów. Według serwisu „awaria ta nie jest drobna i klienci dzwonią ze skargami masowo”.

Reakcja na fanpage’u Inteligo była bardzo szybka: bank prosi, aby wszystkie problemy zgłaszać indywidualnie. Przedstawiciele PKO BP wystosowali także oficjalne oświadczenie, które cytuje gazeta.pl: „Po weekendowej przerwie związanej z zapowiadanymi wcześniej zmianami technologicznymi, miało miejsce duże natężenie logowań i operacji dokonywanych przez klientów, dlatego system działał wolniej. Sytuacja jest już stabilna. Mogą pojawiać się jeszcze przypadki indywidualnych utrudnień - dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej je usunąć. W związku z tym, że w sobotę i niedzielę system internetowy Inteligo był niedostępny, transakcje dokonywane w tym czasie są księgowane z opóźnieniem. Klientów, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości co do którejś z nich, prosimy o kontakt z obsługą Klienta pod numerem 800 121 121 lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Inteligo.pl. Zapewniamy, że wszystkie zgłoszenia są na bieżąco sprawdzane, a środki zgromadzone przez klientów bezpieczne. Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy”. (jl)

 

Źródło:

gazeta.pl, Poważna awaria w PKO BP - z kont Inteligo znikają pieniądze, Piotr Stanisławski, Joanna Sosnowska, 11.09.2013
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
16.09.2013
3:07:20
milena
(16.09.2013 3:07:20)
Muszę przyznać że rzeczywiście ze zwrotem kaski nie było problemów, więc za awarię się nie gniewam. Mój bank mimo awarii okazał się rzetelny :D
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin