Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Gorące letnie noce” marki Durex z obsługą PR Big Picture. big picture odpowiada za koordynację strategii public relations oraz relacje z mediami w kampanii „gorące letnie noce” marki durex. obsługą klienta zajmują się dwa zespoły: lifestyle, którym kieruje kamila kończak, oraz korporacyjny pod przewodnictwem rafała olaka. ich prace koordynuje monika roth, pr consultant w big picture. współpraca ma charakter projektowy i została nawiązana w wyniku przetargu. kampania durex rozpoczęła się 14 czerwca 2019 roku publikacją piosenki „bez słów” zespołu the dumplings, wokół której budowana będzie komunikacja w digitalu, włącznie z influencer marketingiem. działania potrwają do września. (mp).
Big Picture odpowiada za koordynację strategii public relations oraz relacje z mediami w kampanii „Gorące letnie noce” marki Durex. Obsługą klienta zajmują się dwa zespoły: lifestyle, którym kieruje Kamila Kończak, oraz korporacyjny pod przewodnictwem Rafała Olaka. Ich prace koordynuje Monika Roth, PR Consultant w Big Picture.
Współpraca ma charakter projektowy i została nawiązana w wyniku przetargu. Kampania Durex rozpoczęła się 14 czerwca 2019 roku publikacją piosenki „Bez słów” zespołu The Dumplings, wokół której budowana będzie komunikacja w digitalu, włącznie z influencer marketingiem. Działania potrwają do września. (mp)