W kampanii „Cała nadzieja w ludziach” Green Caffè Nero podkreśla, że za każdym elementem, który składa się na rozwój kawiarni, stoją konkretne osoby. Firma, wykorzystując drogę, jaką przemierza filiżanka od momentu powstania do trafienia w ręce gości, opowiada ludzkie historie.
Green Caffè Nero chce zwrócić uwagę na ludzi, którzy przyczyniają się do funkcjonowania kawiarni. W związku z tym przygotowane zostały trzy filmiki, które przedstawiają historie wybranych pracowników. W pierwszym z nich poznajemy kulisy pracy w kaszubskiej fabryce porcelany „Lubiana”, gdzie powstają filiżanki używane w kawiarniach. Druga odsłona wideo opowiada o warszawskiej kuźni „Kowale losu”. Tam wytwarzane są m.in. balustrady czy dekoracje, które zobaczyć można w wystroju Green Caffè Nero. Trzecia część pokazuje, jak wyglądają codzienne obowiązki w kawiarni. Jedną z bohaterek została Anastazja, która wykorzystuje swój plastyczny talent do upiększania przestrzeni. Filmy pojawią się jesienią w mediach społecznościowych marki (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube).
„Chcemy, aby kampania »Cała nadzieja w ludziach« pokazała, że codzienna praca rzemieślników, zespołu i obecność naszych gości tworzą niepowtarzalną atmosferę w każdej kawiarni. To nie są jedynie przestrzenie do serwowania napojów, to miejsca, w których pasja łączy się z kunsztem, doświadczeniem i autentycznością. Każdy element wnętrza, każda filiżanka i każdy szczegół opowiadają swoją historię, a ich wartość wynika z rąk i zaangażowania ludzi, którzy je tworzą” – podkreśla Ewelina Karpińska, Head of Brand & Marketing Green Caffè Nero.
Kampanii „Cała nadzieja w ludziach” towarzyszy także seria reportaży o poszczególnych pracownikach. Cykl ukazywać się będzie stopniowo na stronie sieci kawiarni. Dodatkowo zrealizowano spot, który skupia się na skondensowanym przedstawieniu historii personelu i podkreśleniu jego roli w działaniu Green Caffè Nero. Jego premiera zaplanowana jest na jesień 2025 roku, a emisja odbędzie się w Multikinach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Trójmieście, a także w social mediach. (km)


