Green Light PR debiutuje na rynku

dodano: 
10.04.2014
komentarzy: 
6

Na rynku pojawiła się nowa agencja PR-owa. Green Light PR, założona przez Adama Bodziaka, oferuje usługi z zakresu media relations, digital PR oraz kreacji treści.

Green Light PR specjalizuje się w obsłudze firm z sektora marketingowego, technologicznego, interaktywnego, mediowego i finansowego. Agencja już teraz pracuje mi. in. dla domu mediowego Lowe Media, agencji reklamowej Lowe Warsaw, interaktywnego domu produkcyjnego Netizens.

Założyciel agencji Adam Bodziak ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy związanej z komunikacją medialną. Przez dziesięć lat był dziennikarzem m. in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku. Polska, Europa, Świat, Życiu Warszawy, magazynie Wprost i Marketing & more. W dziennikarstwie biznesowym specjalizował się w tematyce mediów, reklamy i PR. Po odejściu z mediów współtworzył i przez kilka lat współprowadził agencję Sugar & Spice Public Relations (agencja została zamknięta). Jako specjalista od PR-u pracował dla firm z wielu branż. Głównie zajmował się PR-em dla marek związanych z marketingiem, reklamą, finansami, technologiami, branżą interactive i mediową. (kg)

komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
11.04.2014
18:45:09
proton
(11.04.2014 18:45:09)
Trzymam za słowo Panie Adamie!
11.04.2014
17:41:56
Basia
(11.04.2014 17:41:56)
To firmy z działu marketingowego nie robią PR same sobie? Przepraszam ale to nie ironia, szczerze nie wiem. nie rozumiem jak agencja marektingowa może zatrudnic inną, żeby ta jej PR robiła? a czemu sami tego nie robia?
11.04.2014
13:12:57
pseudonim anonim
(11.04.2014 13:12:57)
Z paroletniego doświadczenia przetargowego mogę powiedzieć, że to nie mikroagencyjki zaniżają ceny i psują rynek, ale duże agencje "sieciowe", które biorą projekt za parę tysięcy (często mniej niż 5) i robią go rękami stażystów/studentów, zarabiając na utrzymanie firmy efektem skali: 10 stażystów robi 15-20 projektów za kilka tys. Jak się można spodziewać: efekty są mizerne, a klienci uważają, że działania PR są bez sensu. Koniec końców rynek popsuty, a PRowcy uważani są z kłamców i oszustów, bo obiecują cuda i na obietnicach się kończy.
11.04.2014
11:37:31
brawo
(11.04.2014 11:37:31)
Anonimowy "proton" to pewnie wielki ekspert komunikacji. Gdyby był ekspertem od ekonomii, to pewnie zrozumiałby, że nic tak nie pomaga rynkowi (usługi PR) jak konkurencja. Czyści nieco zaśniedziałe złogi. Gratuluję agencji zgrabnej odpowiedzi i trzymam kciuki za powodzenie.
11.04.2014
9:01:21
Adam Bodziak
(11.04.2014 9:01:21)
Szanowny Panie Protonie, nie postępujemy tak jak Pan twierdzi. Wśród innych mikrofajnych działań jakich nigdy nie stosujemy jest anonimowe występowanie pod pseudonimem. Łączę pozdrowienia
10.04.2014
13:24:43
proton
(10.04.2014 13:24:43)
Kolejna mikro agencyjka, która będzie brała robotę full-service na 5tys zł miesięcznie :(
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin