Gronkiewicz-Walz o promocji Warszawy: lepsza niż Londynu

dodano: 
09.12.2011
komentarzy: 
0

„Scenariusz może jest faktycznie trochę banalny, ale jest piękna Warszawa pokazana. Ja sobie specjalnie obejrzałam spot, który reklamuje Londyn, jeśli chodzi o Olimpiadę i jest on nudny i chaotyczny” – skomentowała Hanna Gronkiewicz-Waltz w programie Moniki Olejnik „Kropka nad i”.

Podczas gdy internauci i fachowcy PR bez litości pastwią się nad promującym Warszawę spotem stworzonym na Euro 2012, Hanna Gronkiewicz-Waltz broni klipu. W rozmowie z Moniką Olejnik, jak informuje Gazeta.pl, prezydent stolicy wylicza minusy filmu na temat Londynu. Owszem, są w nim znani sportowcy i artyści – m.in. Dawid Beckham, Roger Moore, Roger Miller – ale panowie odgrywają scenki, co do których Gronkiewicz-Walz nie chciałaby zbytnio „pobudzać wyobraźni”. „Beckham, który się ogląda za tą panią, która tam przechodzi” – zauważa podczas wywiadu prezydent – „Roger Moore tam się patrzy na taką panią, otwiera walizkę i wyciąga śniadanie. Jednym może się to skojarzyć z drugim śniadaniem, innym jeszcze z czym innym”, by wreszcie ostatecznie zawyrokować: „Ten spot jest w moim odczuciu nudny, chaotyczny i przydługi”. Na pytanie dziennikarki, czy w związku z tym uważa, że nasz spot jest lepszy, Gronkiewicz-Walz odparła: „Nie, nie jest lepszy, ale ma inne cechy. Bardziej banalny ma scenariusz, natomiast Warszawa dużo lepiej wygląda niż Londyn. Mogę to powiedzieć z całą odpowiedzialnością, bo w Londynie cztery lata mieszkałam”. (es)

Źródło:

Gazeta.pl, „Spot londyński przydługi i chaotyczny. Nasz nie lepszy” - HGW o spocie ze „zboczeńcem”, PS, 8.12.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin