.

 

Groupon z agencją w Polsce

dodano: 
23.05.2013
komentarzy: 
2

Projekty oraz kampanie PR dla marki Groupon w Polsce przygotuje i zrealizuje On Board PR.

Zespół specjalizujący się w komunikacji marek będzie w ramach współpracy odpowiedzialny za realizację kampanii z zakresu brand PR, skierowanej do konsumentów oraz potencjalnych partnerów biznesowych. Działaniami w social media i wsparciem kampanii w internecie zajmie się agencja social mediowa Think Kong.

Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiada zespół Retailing & FMCG kierowany przez Tomasza Lisa. Umowa została zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia. (oprac. bs)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
23.05.2013
14:30:41
tom
(23.05.2013 14:30:41)
SM z think kongiem... trzeba będzie śledzić
23.05.2013
12:20:55
pro
(23.05.2013 12:20:55)
Gratki!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin