.

 

Grupa Komunikacja Plus to teraz K+Group. Będzie agencją marketingu zintegrowanego

dodano: 
25.05.2023
komentarzy: 
0

Grupa Komunikacja Plus zmienia się w K+Group. Firma wprowadza nową strategię rozwoju i integruje kompetencje czterech obszarów biznesowych – public relations, badań, kreacji i mediów. Będzie agencją marketingu zintegrowanego. „Już od dłuższego czasu potrzeby klientów agencji w coraz szerszym zakresie wykraczają poza klasyczną ramę PR” – mówi Tomasz Alberski, założyciel i Managing Partner K+ Group.

Dotychczasowe kompetencje grupy zostają skoncentrowane w czterech pionach merytorycznych: K+PR, K+Research (obsługiwany przez Insight Lab), K+Digital (dotychczas Proomni) i K+Creative (wcześniej Follow Vision). Zmianom organizacyjnym towarzyszy wprowadzenie nowej identyfikacj wizualnej i strony internetowej.

Zgodnie z nową strategią, ogłoszoną 25 maja 2023 roku, K+ tworzy i standaryzuje wewnętrzne procesy, procedury oraz model współpracy między spółkami w taki sposób, żeby świadczyć klientom usługi z zakresu marketingu zintegrowanego w modelu End-2-End. Spółka planuje też rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – ma ambicje stać się „zintegrowaną grupą Brand Image End-2-End w regionie CEE+”.

W nowej odsłonie K+Group planuje oferować zintegrowane produkty wykorzystujące doświadczenie wszystkich spółek grupy, w szczególności z obszarów public relations, employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, digital image & performance, product launches, ESG czy influence marketing. K+Group zajmie się zarządzaniem wizerunkiem „na każdym etapie i w każdym punkcie styku z odbiorcą”.

„Przygotowywaliśmy się do zmian i równolegle, przez ostatnie lata, obok kompetencji PR rozwijaliśmy kreacje czy media performance. Dziś już wiemy, że mało istotne jest, ile mamy wyspecjalizowanych spółek w grupie. Istotniejsze stało się to, jak łącząc te kompetencje, potrafimy odpowiedzieć na potrzeby klientów” – podkreśla Alberski. „Poza tym mamy świadomość, że wolniej już nie będzie. Dlatego dziś tak ważna jest zarówno jakość, jak też zwinność komunikacji, na którą pozwala m.in. skuteczna integracja procesowa” – dodaje.

„Widzimy rosnąca rolę i zainteresowanie marketingiem zintegrowanym” – zwraca uwagę Michał Olbrychowski, COO K+ Group. Jak mówi, z roku na rok w ramach grupy widoczny jest wzrost przychodów z usług marketingowych (badań, kreacji, kompetencji mediowych). „Jednocześnie choć wartość rynku cały czas rośnie, w coraz większym stopniu oczekuje się od agencji mądrego i efektywnego zarządzania budżetem. Dzielenie go na kilka agencji powoduje, że często musi być wyższy, niż w przypadku jednej agencji, świadczącej usługę w formacie 360” – zauważa.

K+Group zatrudnia obecnie ponad 160 doradców z obszaru marketingu i komunikacji, pracujących w biurach Warszawie i we Wrocławiu. Działalność K+ rozpoczęła się od powstania agencji Komunikacja+ w 2012 roku jako lokalnej firmy PR. Grupa Komunikacja+ została utworzona w 2019 roku z połączenia ośmiu spółek zajmujących się różnymi obszarami marketingu, w tym agencji PR Komunikacja+, która w związku z powstaniem Grupy zmieniła nazwę na Komunikacja+PR.

Poprzednie logo

(mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin