Grupa LTTM wchodzi na grecki rynek

dodano: 
22.03.2021
komentarzy: 
0

Grupa LTTM, świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, do której należą LifeTube, TalentMedia i Gameset, rozpoczyna działalność w Grecji. Firma otworzyła oddział w Salonikach, który w tej chwili współpracuje z 30 twórcami, których kanały subskrybuje w sumie sześć milionów użytkowników. W tym gronie są jedni z popularniejszych youtuberów w regionie: PanosDent, Gianuba22 czy Alekkun. Wcześniej LTTM rozpoczęło działalność w Rumunii i Bułgarii.

Za kwestie logistyczne i operacyjne odpowiedzialna jest Lidija Vukić, Managing Partner grupy LTTM. Jak mówi Vukić, Grecja nie jest dużym rynkiem, jednak jest bardzo rozwinięta, jeśli chodzi o influencer marketing. „W oparciu o nasz know-how i doświadczenie możemy nie tylko realizować kampanie dla lokalnych klientów z Grecji, ale i dla obecnych klientów z innych rynków, w tym z Polski, którzy chcą docierać do konsumentów w całym regionie CEE” – komentuje Lidija Vukić.

LTTM zatrudnia też ekspertów, którzy znają grecki rynek. Tamtejszym twórcom i klientom oferuje pełny zakres usług: przygotowanie i realizację strategii influencermarketingowych, budowę kanałów marek na YouTubie i TikToku, tworzenie programów ambasadorskich czy kampanie wideomarketingowe, a także współpracę z youtuberami, twórcami z TikToka, Instagrama, Twitcha i Facebooka. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin