Grzegorz Szczepański: spojrzenie na rynek po 10 latach przerwy

dodano: 
04.07.2012
komentarzy: 
0

Najpierw przez 10 lat pracował w agencjach Burson-Marsteller i Business Communications Associates. Kolejne 9 lat spędził w korporacjach. Teraz znów powraca na rynek agencji. „Jak dziś obserwuję, jak wysokiej jakości pracę wykonują ludzie w mojej agencji i ile wkładają w to wysiłku, to się za głowę łapię, jak widzę jak mało są dziś w stanie za to zapłacić klienci” – przyznaje nowy prezes H+K Strategies Grzegorz Szczepański w rozmowie z PRoto.pl.

Szczepański zaznacza, że powrót do branży będzie największym wyzwaniem. Zwłaszcza, że rynek znacznie się zmienił przez ostatnie 10 lat i wzrosła na nim konkurencja. „Przykładowo 10 lat temu to wyglądało tak, że na 10 przetargów, do których przystępowaliśmy, wygrywaliśmy 9. Teraz jest tak, że jeśli na 10 przetargów wygra się 1, to jest to dobry rezultat” – przyznaje prezes H+K Strategies.

Dodatkową trudność stanowi także zjawisko porzucania przez klientów stałych umów na rzecz współpracy projektowej. „To jest zrozumiałe, bo przez ostatnie lata pojawiło się kilkadziesiąt tysięcy osób profesjonalnie uprawiających zawód specjalisty PR. Są po stronie korporacji, pracują w sektorze publicznym i w samorządach lokalnych” – zaznacza Szczepański dodając, że „agencje są dziś przez te instytucje zatrudniane głównie w sytuacjach nadzwyczajnego zwiększenia liczby zadań do wykonania, albo tam, gdzie potrzebne są kompetencje, których nie ma wewnątrz organizacji”. (ks)

Obszerny wywiad z Grzegorzem Szczepańskim już jutro na łamach PRoto.pl

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin