.

 

The Guardian stawia na wirtualną rzeczywistość

dodano: 
05.10.2016
komentarzy: 
0

Guardian News & Media (GNM), wydawca tygodnika i serwisu theguardian.com, tworzy zespół dedykowany VR.

Działania te będą koordynować redaktor naczelna Francesca Panetta i Adam Foley, dyrektor strategii handlowej. Twórcy inicjatywy chcą pokazać, jak można wykorzystać nowe technologie w dziennikarstwie informacyjnym i śledczym. To także rozszerzone pole dla reklamodawców.

Już w czerwcu The Guardian zaprezentował 10 darmowych aplikacji VR (virtual reality). W zestawieniu znalazły się oprogramowania kompatybilne z systemami Android oraz iOS, takie jak: Seene, Orbulus, Google Cardboard czy YouTube oraz inne obsługujące filmy, gry, informacje ze świata oraz zdjęcia 360 stopni.

Adam Foley w rozmowie z The Guardian powiedział, że coraz więcej osób chce uzyskać dostęp do wirtualnej rzeczywistości i wykorzystanie tych narzędzi będzie wyzwaniem dla marek. (mw)

Źródło:

theguardian.com, The Guardian announces virtual reality project team, 04.10.2016
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin